آماده باش شرکت پخش برای سوخت‌رسانی در سرما

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با توجه به اطلاعیه شماره ۹۹ هواشناسی کشور، مبنی بر بارش باران ، برف و وزش باد شدید در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آتی، به کلیه مدیران مناطق این شرکت در سراسر کشور، دستور آماده‌باش داد.   

به گزارش انرژی امروز، متن اطلاعیه‌ای که سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، برای مدیران مناطق ۳۷ گانه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ارسال کرده، به شرح ذیل است :

‏ بنابر اطلاعیه شماره ۹۹ هواشناسی کشوری مورخ ۹۶.۱۱.۲۱ برای روز دوشنبه وسه‌شنبه آتی، بارش باران، برف و وزش باد شدید در سطح استان تهران و کاهش دید و لغزندگی جاده‌های کوهستانی، به علت مه‌آلودگی، کولاک و برف، پیش بینی می‌شود، لذا مقتضی است جهت جلوگیری از خطرات و مشکلات احتمالی برای مردم عزیز کشورمان، تمهیدات لازم اتخاذ گردد.

تمهیدات مد نظر به صورت عام به شرح ذیل، می‌باشد:

۱- کمیته‌هاى بحران تشکیل و تصمیمات مقتضى، اتخاذ گردد.

۲-موجودى جایگاه‌ها کنترل و به صورت کامل، تامین گردد.

۳- تعدادى ظروف ١٠ و ٢٠ لیترى حامل سوخت، در جایگاه‌هاى مسیرهاى سردسیر و برف‌گیر، براى امداد‌رسانى‌هاى احتمالى به هموطنانی که در راه مانده‌اند، تهیه و تامین شود.

۴- دیزل ژنراتورها در تمام جایگاه‌های مورد نظر، کنترل و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود.

۵- کلیه مناطق ۳۷ گانه، می‌بایست آمادگى کامل برای خدمت‌رسانی و اسکان هموطنان در راه مانده را، داشته باشند و بدین منظور، کلیه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

۶- موارد فوق به تمام مجارى عرضه در مناطق مورد نظر، ابلاغ و اطلاع‌رسانی شود.

در پایان از کلیه مدیران مناطق، درخواست می‌شود، گزارش اقدامات احتیاطى را به ستاد ارسال فرمایند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن