پیگیری خانم نماینده درباره خودکشی‌ بحث‌برانگیز در اوین

رئیس فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بی‌ارزش شدن جان انسان‌ها بسیار نگران‌کننده است و در ادامه این روند علاوه بر آنکه ناکارآمدی سیستم قضایی را بیش از پیش آشکار می کند، به بی‌اعتمادی عمومی در قبال دستگاه قضا بیشتر دامن میزند.

به گزارش انرژی امروز، پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در صفحه خود در اینستاگرام مطرح کرد: بار دیگر شنیدن خبر خودکشی در زندان اوین موجب نگرانی‌های فراوان در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه این بار خبر خودکشی یک فعال مدنی و استاد دانشگاه و جامعه‌شناس شنیده شد، نوشت: رییس قوه‌قضائیه باید در مورد مرگ‌های مشکوک اخیر در زندان‌ها با عنوان خودکشی پاسخ دهند که در زندانها چه میگذرد.

سلحشوری تاکید کرد: قوه‌قضاییه مسئول مستقیم جان زندانیان و بازداشت‌شدگان است. بی‌ارزش شدن جان انسان‌ها بسیار نگران‌کننده است و در ادامه این روند علاوه بر آنکه ناکارآمدی سیستم قضایی را بیش از پیش آشکار می کند، به بی‌اعتمادی عمومی در قبال دستگاه قضا بیشتر دامن میزند.

رئیس فراکسیون زنان خاطر نشان کرد: از دستگاه قضایی به عنوان مسئول مستقیم مرگ پروفسور سیدامامی انتظار می رود تا هر چه سریعتر نسبت به بررسی ابعاد این مرگ مشکوک اقدام کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن