جایگاه‌داران برای بررسی برند گرد هم آمدند

نشست مشترک با حضور شرکت های زنجیره ای ، حمل و نقل و صاحبان نقاط عرضه فراورده های نفتی در خصوص طرح برندسازی در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس برگزار شد.

به گزارش انرژی امروز، این نشست مشترک با هدف ارتقا سطح خدمات به مشتریان، کاهش تصدی‌گری بخش دولتی و یکپارچه شدن سیستم توزیع فرآورده‌های نفتی باحضورشرکت های زنجیره ای سراسر کشور ، شرکت های حمل و نقل و صاحبان نقاط عرضه فراورده های نفتی به میزبانی منطقه چالوس برگزار شد.

مدیر منطقه چالوس ضمن اشاره نتایج مثبت این طرح در کشور، گفت: هدف و چشم انداز اصلی نشست ارتقای رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی در فرآیند خرید، دریافت، حمل، توزیع و نظارت بر عرضه سوخت و کاهش نقش دولت در تصدی گری توزیع فرآورده های نفتی به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

سید محمود طاهری، خاطر نشان کرد: شرکتهای زنجیره ای با تحت پوشش قرار دادن و یا احداث مجموعه ای از جایگاه های عرضه سوخت، نسبت به خرید و تحویل فرآورده بعد از در انبارها و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش اقدام خواهند کرد.

وی همچنین تصریح کرد: ماموریت عرضه پایدار و پیوسته فرآورده به مصرف کنندگان نهایی با کمیت و کیفیت استاندارد تعیین شده، ارائه خدمات مورد نیاز وسائط نقلیه و ایجادمحیط کاری حرفه ای و امن برای کارکنان از مزایای این طرح است.

در پایان این نشست، با برپایی کارگاه های تخصصی، هر یک از این شرکت ها ضمن معرفی، اقدامات لازم در راستای جذب بیشتر مجاری عرضه و همچنین خدمات قابل ارائه را تشریح کردند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن