تخصیص سوخت به چاه کشاورزی از طریق پنجره واحد

در راستای ساماندهی تامین سوخت چاههای آب کشاورزی استان، طرح تخصیص سوخت چاه های آب کشاورزی بر اساس میزان ساعت کارکرد و قدرت موتور اجرایی شد.

به گزارش انرژی امروز، با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده جهت تخصیص سهمیه چاه های اب کشاورزی از اول اسفند ماه از طریق سامانه پنجره واحد سازمان جهاد کشاورزی، کارگاه اموزشی با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه ای و همچنین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در محل سالن جلسات شرکت پخش منطقه زنجان برگزار شد.

در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس و کشوری برگزار شد نسبت به تبیین اهداف طرح تخصیص سوخت چاه های کشاورزی از طریق سامانه پنجره واحد و نیز آموزش مرحله به مرحله فرایند کار و نقش هر یک از دستگاه های ذیمدخل در این موضوع اقدام شد.

در این جلسه همچنین در قالب پرسش و پاسخ مسئولین ستادی، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نسبت به پاسخگوئی به ابهامات هر یک از استان ها در خصوص نحوه اجرای طرح اقدام کرد و بر ضرورت اطلاع رسانی موضوع به مالکین چاه های اب کشاورزی جهت جلوگیری از هر گونه وقفه در روند تخصیص سوخت به این دسته از سهمیه بگیران تاکید گردید.

شایان ذکر است، بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده با ارتباط سامانه ساماب شرکت آب منطقه ای، سامانه پنجره واحد سازمان جهاد کشاورزی و نیز سامانه تجارت اسان شرکت ملی پخش نسبت به ساماندهی وضعیت تخصیص سوخت چاه های آب کشاورزی بر اساس میزان ساعت کارکرد و قدرت موتور اقدام و از هر گونه سوء استفاده های احتمالی در این زمینه ممانعت به عمل خواهد امد.

گفتنی است، درطرح مذکور که اطلاعات کد ملی مصرف کننده و شماره اشتراک اعلامی امور آب مورد نیاز است ، درخواست ها بصورت هر 3 ماه یکبار و به صورت تفکیک ماهیانه انجام خواهد شد .

همچنین، در صورت اینکه میزان سوخت تائید شده منابع آب برای چاه بیش از 6 هزار لیتر درماه باشد متقاضی جهت تکمیل درخواست سوخت ملزم به ثبت کدفروش درزمان ثبت درخواست سوخت می باشد و با عنایت به لینک بودن سامانه پنجره واحد با سامانه ساماب امورآب ضروریست ازصحت اطلاعات موجود درسامانه امورآب اطمینان حاصل شود .

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن