توسعه کمی و کیفی در گازرسانی به گیلان

شرکت گاز استان گیلان در سال 96 بلحاظ توسعه کمی و کیفی سالی موفق را سپری کرد، به نحوی که امسال مشترکین گاز طبیعی در گیلان از مرز یک میلیون مشترک گذشت و متوسط بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی به 97.6 درصد افزایش یافت.

به گزارش انرژی امروز، روز چهارشنبه 16 اسفندماه مراسم تجلیل از کارکنان برگزیده تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی با حضورحسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، در سالن همایش روابط عمومی گاز این استان برگزار شد.

در این مراسم مهندس اکبر با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان در سال 96 بلحاظ توسعه کمی و کیفی سالی موفق را سپری کرد، به نحوی که امسال مشترکین گاز طبیعی در گیلان از مرز یک میلیون مشترک گذشت و متوسط بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی به 97.6 درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: این شرکت علاوه بر توسعه گازرسانی در استان هم راستا با سیاست های شرکت ملی گاز، در جهت کیفی سازی خدمات نیز اقدامات مناسبی را انجام داده است که از جمله آنها می توان به اجرای پروژه های قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز،مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان و … اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: ماحصل این اقدامات و تلاش های کارکنان گاز گیلان کسب تقدیرنامه پنج ستاره در اولین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت شده است.

مهندس اکبر با اشاره به شعار شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در فتار و فرایندها» عنوان کرد: هدف شرکت گاز گیلان در این راستا تبدیل شدن به عنوان یکی از سه شرکت برتر استانی تا سال 1404 است که تاکنون این مهم تا حدود زیادی تحقق یافته است.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این هدف بزرگ تلاش یکایک پرسنل شرکت در اقصی نقاط استان مهم و ضروری است.

مهندس اکبر در ادامه با بیان گزارشی از عملکرد شرکت گاز در سال 96 ابراز امیدواری کرد تا شرکت گاز گیلان با یاری و همراهی همه همکاران بتواند همانند گذشته در مسیر تعالی گام های موثری را بردارد.

در این مراسم مهندس مهرزاد سمیعی معاون بهره برداری و مهندس بهروز مسعودی نیا معاون مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان گیلان با ارئه گزارشی از عملکرد واحد های تحت مدیریت در سال جاری به بیان اهداف و برنامه های آن امور در سال 97 پرداختند.

در ادامه این مراسم به سؤالات همکاران پاسخ داده شد و در پایان به کارمندان نمونه و کارکنان برگزیده تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن