6 دستگاه حفاری خشکی بازسازی می‌شوند

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از برنامه ریزی برای تعمیرات اساسی و بازسازی کامل شش دستگاه حفاری خشکی در سال ۹۷ در سایت بازسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری این شرکت در اهواز خبر داد .

به گزارش انرژی امروز، محمد رضا تاکایدی با اشاره به اینکه این سایت اواخر سال ۹۵ آغاز بکار کرده است و بزرگترین سایت بازسازی دستگاه های حفاری در کشور محسوب می شود، گفت: از زمان آغاز بکار سایت تاکنون تعمیرات اساسی و بازسازی هفت دستگاه حفاری با موفقیت صورت پذیرفته است .

وی افزود: سایت بازسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران ظرفیت بازسازی همزمان چهار دستگاه حفاری را دارد و دارای بخش های جوشکاری و سازندگی، سند پلاست و رنگ آمیزی، مونتاژ دستگاه و تجهیزات و سیستم انبار داری پای کار است.

تاکایدی در همین ارتباط اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در رشد و توسعه شرکت و حضور در پروژه های بین المللی و رقابت با شرکت های خارجی، ارتقاء سطح کیفی و ضریب ایمنی دستگاه های حفاری مطابق با استانداردهای جهانی و رعایت دستورالعمل های تعمیرات و نگهداری و استفاده از سیستم های نوین در این خصوص است .

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه کاهش هزینه ها و افزایش سرعت عمل در عملیات حفاری، ضرورت بازسازی دستگاه ها و تجهیزات را اجتناب ناپدیر می سازد، گفت: کاهش فاصله تکنولوژی در دستگاه های حفاری و ارتقاء دکل ها به تکنولوژی پیشرفته از اهدافی است که این شرکت در دستور کار خود دارد .

وی پرورش نیروی انسانی متخصص براساس آخرین فناوری ها، بازسازی و نوسازی و به روز کردن دکل های حفاری مطابق با خواسته کارفرمایان داخلی و خارجی و تدوین نظام مدیریت دانش در زمینه فناوری های مربوط به بازسازی را در رشد و توسعه صنعت حفاری بسیار مهم دانست و افزود: این شرکت در راستای تحقق این اهداف برنامه ها تلاش می کند .

 تاکایدی درباره پنجمین کنگره بین المللی صنعت حفاری ایران که به تازگی در تهران برگزار شد، توضیح داد: یکی از مباحثی که در این کنگره به آن پرداخته شد موضوع بازسازی دستگاه های حفاری در پنلی تحت همین عنوان بود که مسئولیت پنل را وی بر عهده داشت .

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: در این پنل شماری از افراد صاحبنظر در صنعت حفاری نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند که برلزوم روز آمدی، نگهداری و تعمیرات به موقع و بازسازی و نوسازی ناوگان تاکید داشت .

وی اظهار کرد: با هدف حضور پررنگ تر، ارایه مقالات بیشتر و غنای خروجی کنگره، قرار شد این شرکت نسبت به ایجاد دبیرخانه ای برای کنگره اقدام نماید که مسئولیت آن به عهده  مدیریت پژوهش، فناوری و  مهندسی ساخت و مدیریت امور مهندسی شرکت محول و این دبیرخانه به طور مستمر با دبیرخانه کنگره در تهران ارتباط خواهد داشت .

تاکایدی با تاکید بر اینکه هدف از این کار این است که خروجی های مربوط به کنگره تاثیر گذار تر باشد گفت: در این پنل پیشنهاد شد به نحوی برنامه ریزی شود که کنگره بین المللی صنعت حفاری یک دوره در تهران و یک دوره در اهواز برگزار گردد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن