ابعاد تازه مذاکرات تویوتا و اوبر برای استفاده از فناوری خودران

شرکت خدمات حمل و نقل آنلاین اوبر در حال مذاکره با تویوتا برای نصب فناوری رانندگی اتوماتیک درخودروهای این شرکت ژاپنی است.

به گزارش خبرنگار دانش و فناوری «انرژی امروز» به نقل از رویترز، خبرها حاکی از توافقات احتمالی خودروساز ژاپنی با شرکت  اوبر برای نصب سرویس رانندگی خودکار در ماشین های مینی ون تویوتا دارد. این درحالیست که  خسروشاهی، مدیرعامل اوبر هفته گذشته با مدیران تویوتا ملاقات داشته است.

تویوتا اخیرا اعلام کرده است که با شرکت های نوآور برای تسریع در فرایند تولید ماشین های خودران خود همکاری می کند. تویوتا در گذشته نیز در توسعه فناوری خودران اوبر به این شرکت کمک های بسیاری کرده بود.

خودروسازان بین المللی و شرکت های تکنولوژی در سراسر دنیا در حال رقابتی سخت برای تولید خودروهای خودران هستند. خودروهایی که مدل حمل و نقل در سراسر دنیا را تحت تاثیر خود قرار خوهد داد.

شرکت آلفابت یا گوگل یکی از شرکت ها تکنولوژی ایست که با توسعه خودرو «Waymo» وارد عرصه رقابت با دیگر خودروسازن مطرح دنیا شده است. شرکت اوبر نیز به عنوان یک شرکت تکنولوژیک دیگر با همکاری خودروسازان مطرحی نظیر ولوو و دایملر، اولین سری از خودران های خود را به تازگی وارد بازار آمریکا کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن