افزایش ارسال محموله‌های LNG آمریکا به بازار

گزارش هفتگی گاز طبیعی دولت ایالات متحده می‌گوید شش محموله LNG از تاسیسات سابین‌پاس لوئیزیانا به بازارهای جهانی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «انرژی امروز» بر اساس گزارش هفتگی که ایالات متحده منتشر کرده است بین هشتم تا چهاردهم ماه مارس، چهار محموله LNG که در مجموع 14.8 میلیارد فوت معکب ظرفیت دارند تاسیسات صادرات LNG سابین‌پس در لوئیزیانا را ترک کرده‌اند.

بر همین اساس، دو محموله دیگر LNG هم با ظرفیت 7.5 میلیارد فوت مکعب از این تاسیسات بارگیری شده است.

بر اساس اعلام وب سایت ال‌ان‌جی ژورنال، در این گزارش تاکید شده است که در روز دوم ماه مارس اولین محموله از تاسیسات صادرات LNG شرکت دومینان انرژی در مریلند بارگیری شده و به مقصد ترمینال وارداتی دراگون بریتانیا در بندر میلفورد هاون ارسال شده است.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که در سال 2018 میزان صادرات گاز طبیعی ایالات متحده افزایش خواهد یافت.

وب سایت انرژی‌این‌دپت می‌نویسد که با توسعه فنی تاسیسات گازی ایالات متحده، این کشور توانسته است نسبت به گذشته گاز بیشتری تولید کند. بنابراین انتظار می‌رود در سال 2018 این کشور تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان گاز طبیعی دنیا شود.

بین سال‌های 2006 تا 2016 تولید گاز طبیعی ایالت متحده 47 درصد افزایش یافته و از 19.4 تریلیون فوت مکعب سال 2006 به نزدیک به 28.5 تریلیون فوت مکعب در سال 2016 رسید.

آژانس اطلاعات انرژی ایالات متحده هم می‌گوید که تولید گاز از شیل آمریکا از کمتر از 37 میلیارد فوت مکعب در روز ژانویه سال 2014 به بیش از 63 میلیارد فوت مکعب در ژانویه سال 2018 می‌رسد، یعنی افزایشی برابر با 70 درصد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن