امیدواری مشکین فام برای رفع مشکلات پیمانکاران پارس جنوبی

براساس اعلام مشکین فام، رفع مشکلات پیمانکاران پارس جنوبی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است: «امیدوارم با تمرکز بر الزامات مدیریت پروژه، شاهد کاهش هزینه و زمان اجرای طرح های توسعه ای در پارس جنوبی را شاهد باشیم.»

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در پایان سفر 2روزۀ خود به عسلویه که با همراهی مجریان، مدیران و پیمانکاران طرح های در حال اجرای پارس جنوبی  انجام شد، با حضور در فازهای 13، 14 و 24-22، در جریان آخرین جزئیات ساخت و راه اندازی این پروژه ها قرار گرفت.

او در این بازدید، با تأکید بر ضرورت افزایش سرعت روند اجرایی کارها و به کارگیری نیروهای متخصص برای بهره برداری هرچه سریع تر از فازهای باقی مانده پارس جنوبی، گفت: 1397، سالی پرکار برای صنعت نفت ایران و به خصوص شرکت نفت و گاز پارس خواهد بود و همه دست اندرکاران طرح های باقی مانده پارس جنوبی باید تلاش کنند تا با توان و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود، بهره برداری از این طرح ها را به نتیجه برسانند.

مشکین فام مراحل پیشرفت در توسعه این فازها را قابل قبول ارزیابی کرد و تصریح کرد: در سال گذشته تلاش زیادی صورت گرفت و امسال نیز باید در مسیر توسعه کشور گامهای موثری برداشته شود. مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس پیش بینی کرد با تکمیل فاز اول زنجیره تولید هر یک از فازهای 13، 14 و 22-24 پارس جنوبی در نیمه اول امسال، در مجموع شاهد برداشت روزانه 3 میلیارد فوت مکعب گاز، معادل 84 میلیون مترمکعب، از میدان مشترک پارس جنوبی باشیم. او همچنین ابراز امیدواری کرد تا ابتدای سال آینده، زنجیره دوم تولید طرح های در حال توسعه میدان مشترک پارس جنوبی تکمیل و محقق شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن