مصرف روزانه سی.ان.جی ایران ۲۰ میلیون مترمکعب است

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که سی.ان.جی سرمایه‌پذیرترین صنعت گاز کشور است، گفت: بدون تردید صرفه‌جویی در مصرف گاز سبب افزایش صادرات و توسعه صنعت سی‌ان‌جی خواهد شد.

حمید قاسمی دهچشمه، در همایش کمیسیون انرژی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به این‌که مصرف روزانه سی.ان.جی در کشور ۲۰ میلیون مترمکعب است، گفت: این صنعت سرمایه‌پذیر است و با صرفه‌جویی در مصرف گاز می‌توان به توسعه صادرات سی.ان.جی امیدوار بود.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که این نوع سوخت پاک و ساده است و باعث کاهش آلاینده‌ها می‌شود، افزود: عراق از بازار خوبی برای توسعه صنعت سی‌ان‌جی ایران برخوردار است که امیدواریم دو کشور در این بخش همکاری‌های خود را گسترش دهند.

سید حمید حسینی، دبیرکل اتاق مشترک ایران و عراق نیز در این همایش عنوان کرد: شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران می‌توانند در پروژه‌های مختلف عراق حضور داشته باشند.

وی افزود: عراق در بسیاری از بخش‌ها به‌ویژه حوزه انرژی بازار خوبی دارد، همچنین ایران و عراق می‌توانند در دو بخش ال‌پی‌جی و سی‌ان‌جی همکاری‌های خود را توسعه دهند.

حسینی تصریح کرد: بدون تردید صنعتی شدن کشور عراق سبب گسترش همکاری‌های ۲ کشور خواهد شد، همچنین ما به عنوان بخش خصوصی تلاش خواهیم کرد شرکت‌های دو کشور همکاری‌های نزدیک‌تری با یکدیگر داشته باشند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن