آخرین اخبار از خسارت زلزله در سی‌سخت

فرماندار شهرستان دنا گفت: در پی زمین لرزه 5.2 ریشتر سی سخت بین 10 تا 40 درصد به منازل مسکونی شهری و روستایی شهرستان خسارت وارد شد.

عباس بهشتی روی، در خصوص وضعیت راه‌های ارتباطی اصلی و روستایی شهرستان افزود: راه ارتباطی شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا به یاسوج قطع شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد و هم اکنون تردد در جریان است. وی اظهارکرد: راه ارتباطی 6 روستای شهرستان قطع شده بود که با تلاش رهداران راه این روستاها بازگشایی شد. فرماندار شهرستان دنا خاطرنشان کرد: همچنین آب شرب 6 روستای شهرستان دنا قطع شده بود که با تلاش نیروهای آب و فاضلاب وصل شد. وی اضافه کرد: گزارشی از مصدومان و فوتی های احتمالی به ما نشده است .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مصدومان به84 نفر در پی زمین لرزه ۵.۲ریشتری سی سخت خبرداد. «جلال پوانفرد» افزود: از این تعداد مصدوم 29 نفر بستری و تحت مداوا هستند و 55 نفر بصورت سرپایی مداوا شدند. وی با بیان تاکنون فوتی نداشته ایم، اظهارکرد: تاکنون 69 مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، 14 مصدوم به بیمارستان شهدای گمنام (تامین اجتماعی) و یک مصدوم به بیمارستان امام سجاد(ع) منتقل شده است. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: احتمال افزایش مصدومان وجود دارد.

همچنین با توجه به کوهستانی بودن برخی مناطق، ارزیابی در مناطق عشایر نشین تنگه گنجه‌ای همچنان ادامه دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن