حضور زنگنه در مجلس برای پاسخگویی به سوال 16 نماینده

در نخستین نشست کمیسیون انرژی که از ساعت 14 تا 16:30 یکشنبه 16 اردیبهشت برگزار خواهد شد، طرح یک شوری الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و CNG با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی  برگزار خواهد شد.

بررسی و اعلام نظر درخصوص گزارش «عدم اجرای بند(هـ) تبصره 6 قانون بودجه سال 1396 کل کشور، موضوع تخصیص عوارض برق» نیز مستند به ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نیز دومین دستور کار نشست یکشنبه عصر کمیسیون انرژی است.

براساس اعلام دبیرخانه مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون انرژی از ساعت 12 تا 17 دوشنبه، 17 اردیبهشت، میهمان وزارت نفت در بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهند بود.

با توجه به در دستور کار قرار گرفتن سوال 16 نماینده از وزیر نفت، کمیسیون انرژی سه ­شنبه 18 اردیبهشت از ساعت 14 تا 17 نیز میزبان نمایندگان پرسش­گر و وزیر نفت خواهد بود.

آخرین دستور کار کمیسیون انرژی در این هفته، ادامه بررسی اساسنامه پیشنهادی شرکت ملی گاز ایران است که با حضور نمایندگان وزارت نفت و دستگاه­ های مرتبط، از ساعت 14 تا 15 سه­ شنبه در کارگروه ویژه تدوین اساسنامه شرکت ملی گاز ایران برگزار خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن