تخصیص 9 میلیارد ریال برای پروژه‌های برق بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص 9 میلیارد ریال برای اجرایی نمودن برخی از پروژه‌های برق شهرستان بویراحمد در ابتدای سال جاری خبرداد.

به گزارش «انرژِ امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، داود راهزادی، گفت: 9 میلیارد ریال برای اجرایی نمودن برخی از پروژه‌های برق شهرستان بویراحمد در ابتدای سالجاری تخصیص داده شد که امیدواریم بتوانیم شاهد سرعت بخشیدن به اتمام این پروژه‌ها باشیم.

وی تعداد پروژه های برق در شهرستان بویراحمد طی سالجاری را بیش از 200 پروژه ذکر و اظهارداشت: احداث، اصلاح، توسعه و بهینه سازی شبکه های برق از مهمترین اولویت های پروژه های برق در این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از روند روبه رشد عمران و آبادانی شهر یاسوج و روستاهای شهرستان بویراحمد هم سخن گفت و خاطرنشان کرد: مهاجرت بی رویه و حاشیه نشینی در شهر یاسوج و حتی برخی از روستاهای اطراف این شهر سبب شده تا خدمات رسانی به سرعت مهاجرت های بی رویه پیش نرود.

راهزادی گفت: بیش از 120 هزار اشتراک برق در شهرستان بویراحمد وجود دارد که اغلب آنها خانگی بوده و برتعداد آنها روزانه افزوده می شود.

وی با بیان اینکه کسانی که قصد اسکان دائم در شهر یاسوج و روستاهای حومه این شهر را دارند بایستی به زیرساخت های توسعه ای توجه لازم را داشته باشند، یادآورشد: متاسفانه برخی از افراد اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و حتی اراضی دولتی نموده و بعد از اتمام ساخت و ساز درخواست دریافت انشعاب برق و یا سایر انشعابات را می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ارائه خدمات به چنین افرادی سخت و زمان بر بوده و مشکلات فراوانی را هم برای صاحبان این ساخت و سازها و هم برای شرکت های خدماتی بدنبال دارد.

راهزادی با تاکید براینکه برای ساخت و سازهای جدید در حاشیه شهر یاسوج و روستاهای حومه این شهر باید رعایت دقیق قانون صورت بگیرد، اظهارداشت: اگر این افراد درهمان روزهای نخست به قانون شرکت های های خدمات رسان توجه لازم را داشته باشند بدون شک دچار مشکلی نخواهند شد.

وی گفت: اغلب شبکه های فشار ضعیف در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد فرسوده بوده که درچندساله اخیر تلاش ها و اقدامات شایسته ای برای اصلاح و بهینه سازی آنان انجام گرفته و درحال انجام گرفتن است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق شهر یاسوج با اعتباری بیش از 13 میلیارد ریال در نیمه دوم سال گذشته هم خبرداد.

راهزادی افزود: با اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق شاهد پایداری شبکه و جلوگیری از نوسانات و قطعی های برق خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به احداث و اصلاح شبکه های روشنایی معابر شهری و روستایی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین برق خواست در تابستان پیش رو نهایت همکاری در بحث مدیریت مصرف را با این شرکت را داشته باشند.

راهزادی گفت: امیدواریم با همکاری مشترکین و مدیریت مصرف برق در تابستان سالجاری شاهد اجرانشدن خاموشی های بابرنامه باشیم.

240 هزار اشتراک برق در این استان وجود دارد که بیش از 190 هزار اشتراک آن خانگی است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن