نشت‌یابی بیش از 3500 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز در استان ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از نشت یابی 3510 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز در سطح استان طی سال 1396 خبر داد.

به گزارش «انرژِ امروز» از روابط عمومی گاز ایران (NIGC)`&gt.شرکت ملی گاز ایران، عباس شمس اللهی با بیان این که در سال گذشته، 3156 کیلومتر از خطوط شبکه و 354 کیلومتر خط تغذیه گاز استان ایلام نشت یابی شده است، افزود: در راستای نگهداری و مراقبت از تاسیسات گازرسانی، بازرسی و نشت یابی از این خطوط گاز با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته نشت یابی همچون FAD و گازسنج GMT انجام شد.

وی تصریح کرد: در بازه زمانی یادشده، افزون بر خطوط گاز، 91 هزار و 678 مورد انشعاب، 174 مورد ایستگاه و 3087 مورد حوضچه شیرآلات نیز نشت یابی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با تاکید بر لزوم بازرسی‌های مداوم و مستمر از تاسیسات گاز بیان داشت: این بازرسی‌ها باعث افزایش ضریب ایمنی، جلوگیری از خطرات احتمالی و هدر رفت گاز می شود و تاثیر بسزایی در حفظ و صیانت از گاز طبیعی به عنوان سرمایه ملی دارد.

شمس اللهی همچنین افزود: بازرسی از کالاهای تخصصی خریداری شده که مورد نیاز شرکت گاز استان ایلام است از دیگر وظایف واحد بازرسی فنی است که بر همین اساس در سال 96، 90 نوع از کالاهای ارائه شده از سوی پیمانکار و یا خریداری شده از سوی واحد کالا مورد بازرسی قرار گرفته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن