معرفی سکوی نیمه‎شناور امیرکبیر در نمایشگاه نفت و گاز خزر

ایران به عنوان تنها دارنده سکوی حفاری نیمه‎شناور آب‎های عمیق در حوزه دریای خزر، سکوی نیمه‎شناور امیرکبیر را در «نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز خزر – ۲۰۱۸ » در باکو معرفی کرد.

احسان‌الله قاسمی، مدیر بازاریابی و همکاری‎های بین‌المللی شرکت حفاری شمال، با بیان این‌که این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای عرضه توانمندی‌های ایران است، افزود: برای همکاری با کشورهای حاشیه خزر، مانند جمهوری آذربایجان، قزاقستان، روسیه و ترکمنستان ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه فعالیت‌های حفاری داریم.

وی با یادآوری این‌که شرکت حفاری شمال با سکوی نیمه‌شناور آب‌های عمیق در این نمایشگاه شرکت کرد، اظهار داشت: تمام مراحل ساخت، راه‌اندازی و راهبری این سکو در ایران انجام شده است.

مدیر بازاریابی شرکت حفاری شمال با اشاره به مذاکرات این شرکت در حوزه‎های مختلف با شرکت‎هایی از روسیه، قزاقستان و ترکمنستان، ادامه داد: شرکت حفاری شمال دارای فناوری حفاری درآب‎های عمیق است که نمود فعالیت این شرکت در آب‎های عمیق را می‎توان حفاری در میدان سردار جنگل عنوان کرد.

«نمایشگاه بین المللی نفت و گاز خزر – ۲۰۱۸» با حضور ۳۱۲ شرکت از ۳۸ کشور جهان، هشتم تا یازدهم خرداد ماه امسال در آذربایجان برگزار شد. جهاد دانشگاهی و شرکت حفاری شمال به عنوان نمایندگان ایران در این نمایشگاه حضور یافتند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن