ادارات کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه‌ها تعطیل شد

با تصمیم استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادارات این استان از هفته آینده تا مهرماه به منظور صرفه جویی در مصرف برق، در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، بنا به پیشنهاد امیدعلی پاک‌‌نژاد، مدیرکل امور اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که بنا در خواست استاندار، از هفته آینده تا مهرماه ادارات کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه تعطیل خواهد بود.

علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: با توجه به اینکه شش فرمانداری استان در مناطق گرم واقع شده در روزهای خاص که دمای هوا افزایش یابد براساس چارچوب قانون و مصوبه ستاد بحران برای تعطیلی ادارات و تغییر ساعات کاری تصمیم گیری می‌شود.

مدیرکل امور اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه، تاکید کرد: از خردادماه امسال پنجشنبه در استان تعطیل و ساعات کاری جدید از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 6:30 تا 14:30 اعلام می‌شود.

وی گفت: به استاد قانون کارکنان دولت باید در هفته 44 ساعت در 6 روز کار کنند که با تعطیلی پنجشنبه و ساعات کار جدید به این قانون خللی وارد نمی‌شود.

امید علی پاک‌نژاد افزود: این موضوع با هدف افزایش بهره‌وری و راندمان کاری کارمندان، وحدت رویه با دستگاه اجرایی مرکز  و صرفه جویی در مصرف برق اجرایی شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن