سیل و آب گرفتگی در 11 استان کشور ادامه دارد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: 11 استان کشور در 5 روز گذشته گرفتار سیل، آب گرفتگی، توفان و رعد و برق است و عملیات امدادرسانی برای این استان ها در حال انجام است.

 به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی افزود: استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، زنجان، قزوین، لرستان و مرکزی تحت تاثیر این حوادث قرار گرفته و امدادگران هلال احمر به یک هزار و 675 هموطن در 28 شهر و روستای این استان ها امدادرسانی کرده اند.

او ادامه داد: در جریان این امداد رسانی به 138 تن از هموطنان اسکان اضطراری داده شد. تاکنون سه نفر به مراکز درمانی و 54 نفر نیز به مناطق امن منتقل شده اند.رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر یادآور شد: متاسفانه در این مدت یک نفر در آذربایجان شرقی به دلیل ریزش آوار و 6 نفر ( یک نفر در تهران، 4 نفر در همدان و یک نفر در لرستان) بر اثر صاعقه جان خود را از دست داده‌اند.سلیمی خاطرنشان کرد: 62 امدادگر در قالب 227 تیم امدادی به متاثران از سیل و آبگرفتگی، توفان و رعد و برق خدمات امدادی ارائه کرده اند و امدادرسانی در خدا آفرین واقع در استان آذربایجان شرقی و بوئین زهرا واقع در استان قزوین، همچنان ادامه دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن