تمامی جایگاه‌های سوخت زاهدان به دوربین‌های آی‌پی‌دار مجهز خواهند شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در گردهمایی جایگاهداران استان، استفاده از دوربین‌های آی‌پی‌دار در جایگاه‌ها را ضروری خواند و گفت : بزودی می‌بایست تمامی جایگاه های منطقه، به دوربین هایی با قابلیت اتصال به شبکه تجهیز شوند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، کورش بالادست با بیان این موضوع افزود : براساس مصوبه کمیسیون پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز کشور و شورای تامین استان ، فرصت دو ماهه به جایگاه های عرضه سوخت داده شده تا نسبت به تجهیز جایگاه به دوربین های مداربسته با قابلیت اتصال به شبکه اقدام کنند.

مدیر منطقه زاهدان همچنین از جمع آوری خرده فروشی جایگاه های سوخت و انتقال آن به مکان هایی خارج از جایگاه ها خبر داد.

وی در زمینه واگذاری جایگاه های جدید عرضه سوخت در استان نیز خاطر نشان کرد : واگذاری جایگاه جدید با توجه به ضرورت عملیاتی و توجیه اقتصادی محل عرضه پس از کسب مجوز های لازم از سوی ستاد شرکت و کارگروه استانی صورت می گیرد.

وی افزایش و کاهش سهمیه جایگاه ها را منوط به تجزیه و تحلیل و بررسی های کارشناسی شده از سوی شرکت بیان کرد و گفت : در صورت نیاز و با توجه به تجزیه و تحلیل دلایل افزایش و کاهش مصرف ، سهمیه سوخت جایگاه ها افزایش یا کاهش می یابد.

پرداخت به موقع کارمزد ، بررسی کسری ها ، تقاضای همکاری بیشتر کارکنان با جایگاهدار، اطلاع رسانی و پاسخگویی از وضعیت محموله های ارسالی به جایگاه از جمله مطالب و درخواست های مطرح شده از سوی جایگاهداران بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن