سوخت صیادی چابهار تامین می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در دیدار با مدیر کل شیلات استان سیستان و بلوچستان از برنامه ریزی برای تامین سوخت پایدار و متناسب با رشد صنعت صیادی در منطقه خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار، مدیر منطقه در این دیدار ضمن اشاره به رسالت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص تامین سوخت مورد نیاز مردم ،خاطرنشان ساخت: تامین سوخت پایدار در تمامی عرصه های اقتصادی با برنامه ریزی مدون و دقیق در راستای سیاستهای کلان وزارت نفت در همه بخش ها به صورت منظم انجام می پذیرد.

مصطفی نخعی در ادامه به نقش تعیین کننده بخش صیادی در چرخه اقتصادی منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: کسب رتبه نخست صید کشور برای سومین سال پیاپی ، نشان دهنده عزم راسخ تمامی دستگاههای اجرایی منطقه در حمایت از قشر زحمتکش و فعال صیاد منطقه می باشد.

در پایان، میرمراد زهی مدیر کل شیلات استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار ، خواستار ادامه این روند در جهت حمایت از بخش صیادی در منطقه چابهار شدند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن