مصرف بنزین در زاهدان ۳۴ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: مصرف بنزین در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در تمامی نواحی منطقه رشد داشته و این رشد مصرف در سراوان کمتر و در زاهدان بیشتر از سایر نواحی منطقه بوده است.

به گزارش «انرزی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، کورش بالادست سرازیر شدن کارتهای سوخت از سایر استان ها و سوختگیری در جایگاه های منطقه را دلیل اصلی این افزایش مصرف عنوان کرد .

وی با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی رشد مصرف بنزین منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت : بدلیل اجرای طرح کدینگ در شهرستان سراوان ، افزایش مصرف بنزین در این شهرستان رشد متعارف ۵ درصد و در زاهدان بدلیل ورود کارت های غیر مجاز ۳۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر منطقه زاهدان مقدار افزایش بنزین در نواحی زابل و خاش را نیز در این مدت به ترتیب ۲۰ و ۲۸ درصد اعلام کرد و افزود: افزایش مصرف در این نواحی نیز متأثر از ورود کارت های مهاجر می باشد.

دبیر کارگروه سوخت استان ضمن قدردانی از همکاری سازمان های نظارتی استان ، مشارکت تمامی سازمان های ذیربط و کارگروه های استانی را در زمینه پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت ضروری خواند.

کورش بالادست نصب دوربین های آی پی دار در جایگاه های سوخت، بکارگیری کارتخوان های جدید بر روی تلمبه های فروش، توزیع کالابرگ الکترونیک با استفاده از زیر ساخت بانکی، انجام بازدیدهای مشترک از مجاری عرضه، اجرای طرح کدینگ در شهرستان سراوان، همکاری کامل با دستگاه های نظارتی و حضور موثر در کارگروه های استانی را از جمله طرح های در حال اجرا و اجراشده منطقه زاهدان در زمینه پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت بیان کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن