بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت هواپیما درسیستان و بلوچستان عرضه شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زاهدان ، میزان سوخت عرضه شده در مراکز سوختگیری هواپیمایی سیستان و بلوچستان در سه ماهه اول امسال را ، شش میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر اعلام کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، کورش بالادست با اشاره به کاهش ۷ درصدی عرضه سوخت هواپیمایی نسبت به سه ماهه اول سال ۹۶ گفت : این مقدار سوخت جهت تامین نیاز پروازهای داخلی و خارجی استان ، در فرودگاه های زاهدان ، زابل و چابهار عرضه شده است .

وی تعداد پروازهای انجام شده در فرودگاه های استان در سه ماهه اول امسال را ۱ هزار و ۸۳ فروند اعلام کرد و افزود این تعداد پروازهای انجام شده ، در مقایسه با سه ماهه اول سال قبل از آن تغییری نداشته است.

بالادست همچنین مقدار سوخت عرضه شده به پروازهای داخلی و خارجی از طریق مراکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان و زابل را حدود ۴ میلیون لیتر ذکر و میزان پروازهای انجام شده در فرودگاه های زاهدان و زابل در سه ماهه اول امسال را ۷۸۴ پرواز اعلام کرد.

گفتنی است، استان سیستان و بلوچستان بدلیل گستردگی و وسعت زیاد(بزرگترین استان کشور)، از نظر تقسیمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به دو منطقه زاهدان و چابهار تقسیم شده است و در مجموع سه مرکز سوختگیری هواپیمایی تحت پوشش این مناطق در استان وجود دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن