گاز استان مازندران نخستین شرکت گاز استانی در کسب گواهینامه استاندارد مدیریت ایمنی و سلامت شغلی

طی ممیزی صورت گرفته از سوی تیم ممیزی و انطباق سیستم مدیریت ایمنی و سلامت شغلی، شرکت گاز استان مازندران با الزامات استاندارد ISO 45001:2018 مورد تایید قرار گرفت و گواهینامه استاندار مدیریت ایمنی و سلامت شغلی به عنوان نخستین شرکت گاز استانی به این شرکت اعطا شد. 

 مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان این مطلب که استقرار و اجرای سیستم های مدیریتی در دهه گذشته کمک شایانی به ارتقای کیفیت خدمات رسانی در شرکت گاز مازندران کرده، افزود: این شرکت به منظور تحقق ماموریت و دستیابی به چشم‌انداز و اهداف کلان، سیستم مدیریت یکپارچه را به عنوان بخشی از زیربنای تحول و تعالی بر اساس استانداردها استقرار داده است.

جعفر احمدپور کسب این موفقیت ارزنده را به همه مدیران و کارکنان شرکت تبریک گفت و با بیان اینکه موضوع انرژی از دو جنبه حایز اهمیت است، اظهار داشت: هرگونه بهبود و کاهش مصرف، تأثیر به سزایی در بهبود شاخص های محیط زیست خواهد داشت که این مهم یکی از مسئولیت های اصلی ما در قبال جامعه و نسل آینده است از طرفی کاهش مصرف، منجر به کاهش هزینه های شرکت می‌گردد که از این منظر نیز اهمیت مدیریت انرژی بیشتر نمایان می‌شود.

احمدپور گفت: توسعه و تعمیق سیستم های مدیریتی یکی از استراتژی های مهم سازمان است و نگاه سازمان در این حوزه نه صرفاً کسب گواهینامه، بلکه اصلاح فرآیندها و ساختارها و کمک به بهبود مستمر، رشد و تعالی سازمان است که امیدواریم استقرار این سیستم کمک شایانی به بهبود و بهینه سازی مصرف انرژی در سازمان کند.

وی ادامه داد: طی این دوره ارزیابی، سیستم مدیریت انرژی شرکت گاز استان مازندران با الزامات استاندارد ISO50001:2011 مورد تایید قرار گرفت و گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی نیز به این شرکت اعطا شد. 

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با اشاره به اینکه این شرکت قبل از سیستم مدیریت ایمنی و سلامت شغلی در سازمان از الزامات استاندارد OHSAS 18001 استفاده می کرده است تصریح داشت: از این رو این شرکت از استاندارد ISO 45001:2018 (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای) برای کاهش خطرات کسب و کار ، ایجاد یک ساختار برای بهبود ایمنی کارکنان، کاهش ریسک‌ها و خطرات محیط کار و شرایط کاری امن‌تر اقدام کرده است.

احمدپور عنوان کرد: نگاه حاکم بر شرکت گاز استان حرکت در مسیر سرآمدی کیفیت برتر و جلب رضایت مردم است .

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان مازندران یک شرکت یادگیرنده و یاددهنده است، افزود: اعتقاد داریم که کیفیت مسیری بی پایان است و عزم راسخ برای حرکت در مسیر کیفیت در گاز استان وجود دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن