صرفه جویی 5 میلیارد ریالی در منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران

در سال 1396 تعداد 305 مورد پیشنهاد تصویب شده در کمیته شورای همیاری و مشارکت منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران ابلاغ و اجرا شده است.

مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران ضمن اعلام این خبر گفت: اقدامات و فعالیت های بسیار مثبت و ارزنده ای در بخش نظام مشارکت و همیاری منطقه به انجام رسیده که جا دارد از تمامی کارکنان به جهت مشارکت شان تشکر و قدردانی کنم.

سیدمجتبی گلستانه افزود: درسال 1396 تعداد پیشنهادهای دریافتی در نظام مشارکت و همیاری 1226 مورد بوده که از این تعداد، 305 مورد تصویب، ابلاغ و اجرا و 126 مورد جهت ارزیابی به کارشناسان مربوطه ارسال شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف و تعالی سازمانی تعداد بذرهای پیشنهادی 9 مورد بوده که متناسب با مباحث روز و چالش های موجود ارایه شده است.

مدیر منطقه دو انتقال گاز ایران با بیان این که بیش از 5 میلیارد ریال میزان سود و صرفه جویی حاصل از اجرای پیشنهادهای کمی است، گفت: سال گذشته به تعداد 161 نفر به منظور ارائه پیشنهاد و 36 نفر در ارتباط با پیشنهادهای مصوب کیفی (غیر مشهود) هدایایی نفیسی اهدا شد.

وی اظهار داشت: 684 نفر ساعت کار ارزیابی و کارشناسی از سوی شورای همیاری و مشارکت منطقه به همراه کمیته‌های فرعی در مجتمع های تأسیسات تقویت فشارگاز پتاوه، دوراهان و دهق برگزار شده است .

گلستانه در خاتمه گفت: با توجه به پیگیری‌های مستمر، نرم افزار جدید نظام مشارکت راه اندازی شده که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن