کارگروه مشترک راه آهن و کمیسیون صنعت تشکیل می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی راه آهن ایران گفت: مقرر شد تا کارگروه مشترکی با کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور ارائه پیشنهادات و بررسی آنها در زمینه افزایش نقش راه آهن در صنعت کشور تشکیل شود.

سعید محمدزاده ظهر در حاشیه بازدید کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبیعتاً مهمترین نکته ای که وجود دارد این است که صنعت حمل و نقل در بخش تولید و صنعت یکی از مولفه هاست و باید نقش خود را به درستی ایفا کنیم تا صنعت بتواند اثربخشی مناسبی داشته باشد و در اقتصاد ملی بتوانیم شاهد رشد و توسعه باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی راه آهن ایران با بیان اینکه امروز اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از شرکت ملی راه آهن بازدید و جلسه مشترکی را با وزیر راه و شهرسازی برگزار کردند، گفت: در این جلسه نکات و مشکلات راه آهن مطرح و مقرر شد کارگروه مشترکی را با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: در این کمیسیون به منظور اثربخشی هر چه بیشتر راه آهن جمهوری اسلامی ایران در توسعه صنعت کشور، راهکارها و مسائل ارائه و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن