فلورانس 1.7 میلیون نفر را تخلیه کرد

با نزدیک شدن طوفان فلورنس به سواحل شرقی آمریکا که می تواند قوی ترین طوفان در سه دهه اخیر باشد، دستور تخلیه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در مناطق ساحلی در کارولینای جنوبی و شمالی صادر شده است.

مرکز هواشناسی ملی آمریکا می‌گوید، فلورنس با سرعتی معادل ۲۲۵ کیلومتر در ساعت به سواحل دو ایالت کارولینای شمالی و جنوبی خواهد رسید.

این مرکز همچنین به بیش از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفرمسیر حرکت طوفان فلورنس در سواحل شرقی آمریکا زندگی می کنند، هشدار داده است.

طبق این گزارش از هم اکنون شماری از خطوط هوایی پروازهای خود در روزهای پنجشنبه وجمعه به شهرهایی که در مسیر طوفان فلورنس قرار دارند، لغو کرده‌اند.

آسوشیتدپرس می‌گوید در بیش از ۴۰ شهر در مسیر طوفان فلورنس در ایالت های کارولینای شمالی و جنوبی از روز چهارشنبه دادگاه‌ ها تعطیل خواهند بود.

مقام های دولت آمریکا از آمادگی برای مقابله با پیامدهای طوفان فلورنس خبر داده‌اند.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا تصریح کرده است: ما کاملا آماده هستیم. این طوفان، طوفانی بزرگی خواهد بود. ما طی سال‌های اخیر چنین طوفانی شاهد نبوده ایم.

در همین حال تصاویر تلویزیونی از صف‌های طولانی خودروها در مقابل پمپ بنزین‌ها در شهرهای ساحلی کارولینای شمالی و جنوبی منتشر شده است.

مرکز ملی طوفان آمریکا نیز اعلام کرده است که فلورنس همراه با باد و باران شدید به سواحل شرقی آمریکا خواهد رسید و احتمالا سیل گسترده در پی خواهد داشت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن