سرنوشت میادین خلیج فارس در خزر تکرار نشود

 سخنگوی هیئت رییسه مجلس، گفت: نباید اجازه داد اتفاقی که در میادین مشترک خلیج فارس در حوزه بهره برداری رخ داد در میادین مشترک خزر تکرار شود.

بهروز نعمتی با اشاره به بهره برداری سریع از میادین مشترک در شمال کشور توسط همسایه ها، گفت: شرکت نفت خزر در فلات خزر اقدامات خوبی برای بهره برداری از میادین نفتی و گازی انجام داده و پیگیری کرده است.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، افزود: حدود میادین مشترک در دریای خزر مشخص شده و در بحث سرمایه گذاری ها اتفاقاتی رخ داده است.

باید از ذخایر نفتی و گازی در میادین مشترک حداکثر استفاده را انجام داد

وی با اشاره به تغییر تیم مدیریتی شرکت نفت خزر، ادامه داد: تیم جدیدی که در شرکت نفت خزر مستقر شده است باید اقدامات اجرایی برای بهره برداری از ذخایر میادین را سریعتر به ثمر برساند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مکاتبات و جلسات متعددی با شرکت نفت خزر صورت گرفته است، اظهار داشت: مشکلاتی در حوزه مدیریتی شرکت نفت خزر وجود داشت که این مشکلات رفع شده است و در حال حاضر باید کارهای علمی و اجرایی بهره برداری از میادین را انجام دهند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نباید اجازه داد اتفاقی که در میادین مشترک خلیج فارس در حوزه بهره برداری رخ داد در میادین مشترک خزر تکرار شود و باید از ذخایر نفتی و گازی در این حوزه حداکثر استفاده را انجام داد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن