اعتماد اجتماعی؛ در گرو رضایت مردم از دستگاه های اجرایی
مسلم رحمانی مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ضمن بیان مطلب فوق، افزود: خدمت خالصانه و صادقانه به مردم موجب رضایتمندی بیشتر آنان از دستگاه های اجرایی میشود و در نتیجه اعتماد و سرمایه اجتماعی نیز افزایش می یابد.
وی در ادامه با بیان اینکه تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع و خدمت رسانی شایسته به مردم استان از جمله اهداف وظایف مهم شرکت گاز استان بوشهر است، بیان داشت: سامانه الکترونیکی ارتباط با مشتریان تحت عنوان CRM در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در امور راه اندازی شده است.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود از اجرای طرح پژوهشی سنجش میزان رضایت مندی مشترکین و ذینفعان از خدمات ارائه شده از سوی شرکت گاز استان خبر داد و یادآور شد: با اجرای این طرح بصورت سالانه، از نظریات مشترکین و ذینفعان مطلع شده و از نتایج تحلیلی استخراج شده در راستای بهبود نقاط قوت و نیز تعیین اقدامات اصلاحی استفاده می کنیم.