آزادسازی 2300 مترمربع از اراضی در استان تهران

`محمد داوودی` با بیان مطلب فوق اظهار داشت: واحد آب‌های سطحی این امور هنگام بازدید از منطقه ورامین در روستای حصار حسن بیگ در  بخش جواد آباد متوجه تصرف غیر مجاز نهر طبیعی طغان- خاوه شدند که موجبات انسداد نهر مذکور را  فراهم آورده بود.

وی افزود: بر این اساس اخطاریه لازم قانونی با قید فوریت توسط واحد آب‌های سطحی این امور  به شخص متخلف ابلاغ و پس از پیگیری‌های قضایی به عمل آمده سرانجام با اعلام آمادگی و با هزینه متخلف محدوده  قسمت تصرف شده، آزادسازی شد.

وی یادآور شد: با این اقدام مساحتی در حدود 2300 متر مربع از بستر نهر طبیعی طغان –خاوه در محدوده موصوف آزاد سازی و رفع تصرف شد.

سرپرست امور منابع آب ورامین با بیان اینکه گروه‌های گشت و بازرسی با هوشیاری کامل در منطقه حضور دارند اظهار داشت: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب آلودگی منابع آب و تصرف حریم و بستر رودخانه‌ها تخلف بوده و با قاطعیت با آن برخورد می‌شود.

وی در پایان ضمن هشدار به متخلفان خاطرنشان کرد: هر گونه حفر و بهره برداری از چاه‌های غیرمجاز، احداث سازه در بستر و حریم رودخانه‌ها و همچنین برداشت غیرمجاز شن و ماسه جرم محسوب شده و امور منابع آب ورامین با همکاری دستگاه قضایی با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر زمینی برخور قاطع خواهد کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن