سیستم های حمل و نقل هوایی الکتریکی

این کتاب به بررسی سیستم های راه آهن الکتریکی می پردازد که نقش مهمی در کاهش حمل و نقل و آلودگی ناشی از ترافیک جاده ای ایفا می کند. این قسمت به دو بخش تقسیم می شود:

اولین پوشش سیستم های قدرت ثابت، و دوم مربوط به سیستم های راه آهن سهام نورد. به طور خاص، پس از معرفی مقدماتی به چارچوب راه حل های تکنولوژیکی در استفاده فعلی، نویسندگان سیستم های الکتریکی را برای تامین برق وسایل نقلیه راه آهن، تراموا و مترو بررسی می کنند.

 سیستم های حمل و نقل ریلی برق سیستم های جریان مستقیم مورد استفاده در سراسر جهان را برای حمل و نقل شهری و حومه مورد استفاده قرار می دهند که در کشورهای مختلف برای حمل و نقل منطقه ای نیز استفاده می شود. این سیستم مطالعه سیستم های متناوب فعلی را برای فرکانس منبع تغذیه یا فرکانس مخصوص راه آهن ارائه می دهد که در سراسر جهان برای برق خطوط راه آهن، خطوط راه دور و خطوط با سرعت بالا استفاده می شود. علاوه بر این، در این منبع:

سیستم های مختلف راه آهن را از نقطه نظر نظری و قابل اجرا، با توجه خاص به عملکرد، سازگاری الکترومغناطیسی و مداخلات با سایر سیستم های الکتریکی، تحلیل می کند

مطالعات محاسبات الکتریکی وسایل نقلیه راه آهن، ارائه انواع مختلف درایو و دستگاه های کمکی در حال حاضر در گردش است

در مورد راه حل های مورد استفاده برای اطمینان از قابلیت همکاری وسایل نقلیه که در خطوط متصل به سیستم های مختلف اجرا می شوند (مانند DC و AC، در فرکانس های مختلف) بحث می شود.

سیستم های حمل و نقل ریلی الکتریکی یک متن ایده آل برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که در زمینه این موضوع فعالیت دارند و نیز متخصصانی که در این صنعت کار می کنند.

 سال انتشار:

2018

Electrical Railway Transportation Systems (IEEE Press Series on Power Engineering)

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن