آبرسانی به روستاهای مازندران تا پایان امروز به وضعیت `عادی` خواهد رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران درخصوص آخرین وضعیت سیل در استان گفت: از تعداد 261 روستای استان مازندران که به‌دلیل سیلاب دارای قطعی آب شده بودند، تعداد 38 روستا در شهرستان‌های تنکابن و رامسر باقی مانده که با تلاش اکیپ‌های عملیاتی، وضعیت آبرسانی تا پایان امروز به `حالت عادی` خواهد شد.

`مجید عبدالهی` افزود: دیروز بارندگی و سیلاب در سطح استان به اوج خودش رسید و بر اثر تخریب‌های صورت گرفته تعداد 261 روستا با قطعی آب مواجه شد. بلافاصله همکاران ما به محل‌های حادثه دیده اعزام شدند و تا شب گذشته مشکل آب 207 روستا حل شد و اکنون تعداد روستاهای دارای مشکل آب به 38 روستا رسیده است.

وی با بیان اینکه بر اثر سیل در استان، بسیاری از خطوط انتقال، چشمه‌ها و راه‌های دسترسی تخریب شده است، افزود: نیروهای عملیاتی این شرکت بلافاصله در محل‌های آسیب‌دیده حاضر شده، در برخی از نقاط که امکان ترمیم دائم وجود نداشت آبرسانی به صورت اضطراری و موقت و در برخی نقاط نیز آبرسانی به روستاها از طریق تانکر انجام شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران تصریح کرد: تمام نیروهای عملیاتی به همراه تجهیزات مورد نیاز بسیج شده تا پایان امروز مشکل تامین آب 38 روستای باقی‌مانده در غرب استان را حل کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون وضعیت آبرسانی به روستاهای شرق و مرکز استان مازندران عادی است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن