رفع اشکال از شبکه برق 20 کیلوولت انتقال نفت کرمانشاه

با برطرف شدن اشکال شبکه برق 20 کیلوولت زیر زمینی، برق رسانی به مرکز انتقال نفت و تاسیسات انتهایی کرمانشاه و واحد LAB شرکت پالایش نفت کرمانشاه در شرایط پایدار و ایمن قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه غرب؛ رئیس نگهداری و تعمیرات برق در این خصوص گفت: خط رزرو در محدوده کمربندی غربی شهر کرمانشاه که از نقاط پر تردد و پر ترافیک است دچار اشکال شد، که برای جلوگیری از بروز حادثه و عدم ایجاد ترافیک در این نقطه پرتردد، بررسی و  مشخص نمودن نقطه معیوب توسط دستگاه عیب یاب منطقه انجام شد.

کیوان غلامی با بیان اینکه با تجربه و دقت کار کارشناسان واحد، رفع اشکال در کمترین زمان ممکن صورت گرفت؛ افزود: پس از قطع کابل، مفصل جدید جایگزین مفصل معیوب شد و پس از انجام تست های لازم خط مجددا برق دار شده و شرایط عادی به مرکز انتقال نفت یاد شده بازگشت.

وی عنوان کرد: با توجه به ضرورت تامین برق پایدار و مطمئن و همچنین افزایش ضریب اطمینان در عملیات انتقال مواد نفتی، برق مرکز انتقال نفت و تاسیسات انتهایی کرمانشاه و واحد LAB شرکت پالایش نفت کرمانشاه توسط دو شبکه برق زیرزمینی از پست برق 63 20KV ارشاد که در کمربندی غربی شهر کرمانشاه واقع شده است؛ تامین می شود.

رئیس نگهداری و تعمیرات برق با بیان اینکه یکی از این خطوط عهده دار تامین برق این مرکز می باشد؛ یادآور شد: خط برق دیگر به عنوان فیدر رزرو و برای پشتیبانی احداث شده است.

غلامی در پایان از تلاش ها و همکاری واحدهای ترابری، حراست، HSE و اداری قدردانی کرد و عنوان داشت: این اقدام در زمان توقف برنامه ریزی شده خط و در مدت 18 ساعت با رعایت کامل موارد ایمنی انجام شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن