اجرای بیش از 9 هزار کیلومتر شبکه گاز در استان گلستان

محمدرحیم رحیمی  اظهار داشت: درحال حاضر در سطح استان گلستان بیش از 9 هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام شده که از این میزان افزون بر 3 هزار کیلومتر مربوط به شهرها و بیش از 5 هزار کیلومتر نیز مربوط به روستاهای استان است.

وی با بیان اینکه اجرای این میزان شبکه گذاری در استان قابل توجه است، افزود: در همین راستا، در 6 ماهه نخست سال جاری نیز با تلاش کارکنان شرکت، افزون بر 270 کیلومتر شبکه گاز اجرا شد که شهرستان گنبد با بیش از 76 و مراوه تپه با 72  کیلومتر بیشترین حجم شبکه را به خود اختصاص داده‌اند.

رحیمی اذعان داشت: از این مقدار، معادل 32 کیلومتر شبکه شهری بوده و حدود 238  کیلومتر شبکه نیز روستایی است.

وی تصریح کرد:در حال حاضر دراستان تمامی 30 شهر و همچنین  852 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند ضمن اینکه عملیات گازرسانی به 25  پروژه روستایی  نیز دردست اجرا است.

رحیمی با تاکید براستفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی، ازمشترکین عزیز خواست تاسیستم لوله کشی داخلی منازل خود را کنترل کرده تا در صورت زنگ زدگی یا خوردگی فورا زنگ زدایی و محل مورد نظر بازسازی و رنگ آمیزی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه اظهار داشت: دقت شود وسایل گازسوز  قبل از نصب از سوی سرویس کاران مجاز بررسی تا ازصحت کارکرد آن مطمئن شده، ضمن اینکه  بصورت مستمر نیز دودکش ها را کنترل کرده و از محکم بودن و باز بودن مسیر دودکش ها  اطمینان حاصل کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن