دفاع رییس انجمن نفت آمریکا از سیاست‌های نفتی ترامپ

رییس انجمن نفت آمریکا API، جک جرارد، از تعهد دونالد ترامپ، رییس جمهوری ایالات متحده برای حکمرانی انرژی دنیا تقدیر کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از Hydrocarbon Engineering، اولین قدم‌ها در جهت توسعه برنامه جدید پنج ساله اجاره‌داری فراساحلی نفت و گاز طبیعی برداشته شده است.

جرارد می‌گوید «ما تعهد دونالد ترامپ را در خصوص سیاست‌های وی در بخش انرژی ستایش می‌کنیم، چون این سیاست‌ها به ما اطمینان می‌دهد ایالات متحده به رهبری خود در تولید و پالایش نفت و گاز طبیعی در دنیا ادامه خواهد داد و در بخش کاهش انتشارات کربن هم، سیاست‌های هوشمندانه و موثری چون اولویت قرار دادن توسعه صادرات گاز ایالات متحده می‌تواند به تولید مشاغل و تامین امنیت انرژی برای متحدان ایالات متحده کمک کند، و تمامی این‌ها به کشور ما امکان خواهد داد تا رنسانس انرژی کشور ما برای مصرف کننده، کارگر و محیط زیست آمریکایی مفید فایده باشد».

او ادامه می‌دهد «توسعه منابع فراوان فراساحلی ما بخش مهم سیاست‌های رو به جلوی ماست. برای همین است که ما به دنبال همکاری با وزارتخانه‌ها و کنگره در برنامه اجاره میادین فراساحلی هستیم که به طور کامل تمامی پتانسیل انرژی ما را در بر خواهد داشت».

به اعتقاد این مقام نفتی «80 درصد رای‌دهندگان آمریکایی از تولید نفت و گاز داخلی حمایت می‌کنند و این تولید تامین انرژی را برای مصرف کنندگان امکان‌پذیر خواهد کرد، ‌شغل ایجاد خواهد کرد و امنیت ملی ما را قوت خواهد بخشید».

جرارد در ادامه می‌افزاید «صنعت نفت و گاز ایالات متحده تاریخی طولانی در بهره‌برداری ایمن از منابع دارد که باعث تامین امنیت انرژی آمریکا و گسترش اقتصاد این کشور خواهد شد».

او معتقد است برنامه پنج ساله آینده توان اکتشاف ایالات متحده در شمالگان، آتلانتیک و شرق خلیج مکزیک را بالا خواهد برد و سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی را بالا می‌برد، هزاران شغل ایجاد می‌کتند و میلیاردها دلار درآمد نصیب آمریکا خواهد کرد.  

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن