VSC-FACTS-HVDC: مدل سازی، تحلیل و شبیه سازی در شبکه های برق

یک مرجع معتبر در مورد نسل جدید سیستم های VSC-FACTS و VSC-HVDC و کاربرد آنها در سیستم های فعلی و آینده

VSC-FACTS-HVDC و PMU: تجزیه و تحلیل، مدل سازی و شبیه سازی در شبکه های برق فراهم می کند پوشش جامع از VSC-FACTS و سیستم های VSC-HVDC در زمینه شبکه های هوشمند ولتاژ بالا مدل سازی و شبیه سازی.

خوانندگان با بررسی مدلسازی کامپیوتری کامپیوتری سیستم VSC-FACTS و VSC-HVDC برای حالتهای حالت پایدار، بهینه، تخمین حالت و تحلیل ثبات گذرا، از جمله مطالعات موردی چندگانه برای خواننده برای دستیابی به تجربه در استفاده از مدل ها و مفاهیم.

ویژگی های کلیدی:

درمان گسترده ای از VSC با ارزیابی اصول عملیاتی اساسی، ساختارهای توپولوژی، الگوریتم های کنترل و برنامه های کاربردی سطح به دست می آید.

مدل های دقیق پیشرفته تجهیزات VSC-FACTS و VSC-HVDC، مناسب برای طیف گسترده ای از مطالعات گسترده ای از قدرت شبکه، مانند جریان های برق، جریان های قدرت مطلوب، تخمین دولت و شبیه سازی های پویا است.

شامل مطالعات موردی و نمونه های عملی، از جمله موارد چند سیستم VSC-HVDC.

نرم افزار MATLAB و طراحی سیستم های کامپیوتری توسط سیستم قدرت (PSCAD) برای فراهم آوردن امکان خواننده برای دستیابی به تجربه کاربردی ارائه شده است.

پوشش مفصل از مطالعات گذرا الکترومغناطیسی از سیستم های VSC-FACTS و VSC-HVDC با استفاده از استاندارد شبیه سازی استاندارد PSCAD ™ EMTDC ™.

این کتاب یک راهنمای ضروری برای مهندسین ابزار، دانشگاهیان و دانشجویان تحقیقاتی، مدیران صنعت، مهندسان طراحی و تولید تجهیزات و مشاوران است.

سال انتشار:

2019

خرید از آمازون!

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن