برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت دارایی‌های فیزیکی

برای سیزدهمین سال متوالی همایش مدیریت دارایی‌های فیزیکی با حضور مدیران ارشد صنایع ایران، کارشناسان و مشاوران نگهداری‌ و تعمیرات و استادان برجسته این حوزه از سراسر جهان در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه در سالن همایش فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران برگزار می شود.

به گزارش «انرژی امروز» امسال همایش به همت فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران و همکاری گروه پژوهشی صنعتی آریانا در محل فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران در ۸ سالن همزمان برگزار می شود.

از اتفاقات مهم امسال همایش، برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوعات متنوع و کاربردی با ارائه متخصصان داخل و خارج از کشور خواهد بود.

ارائه تجربیاتی از قبیل پیاده‌سازی و اجرای نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی در صنعت نفت و برنامه اجرایی نظامنامه آن در شرکت ملی نفت و اقدامات انجام گرفته در راستای استقرار پایلوت نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی در پالایشگاه چهارم و اقدامات انجام شده در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در پنل‌های تخصصی نفت و برق برخی از برنامه‌های تخصصی همایش امسال خواهند بود.

همچنین سخنرانان برجسته ملی و بین‌المللی در بزرگ‌ترین همایش مدیران فنی و نگهداری‌وتعمیرات ایران، تجارب خود را به اشتراک خواهند گذاشت. همچنین در همایش سیزدهم، نمایشگاه تخصصی نگهداری‌وتعمیرات و آیین اهدای جوایز بهترین‌های نگهداشت ایران نیز برگزار خواهد شد.

از جمله سخنرانان این همایش، دکتر علی شمس اردکانی، رییس فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته، علی سعیدی، مدیرعامل شرکا توزیع نیروی برق مشهد، علیرضا اصل عربی، مدیر کل نظام مدیریت دارایی های فیزیکی وزارت نفت، و… هستند.

بهینه‌سازی و افزایش بهره‌وری و کاهش هدررفت و ضایعات در صنایع کشور از جمله چالش‌های کلیدی صنایع ایران در شرایط تحریم و فضای رقابتی اقتصاد ایران به شمار می‌رود. از آن روست که استقبال از این همایش با گذشت دوازده سال از آن روبه‌افزایش بوده است. حامی علمی این همایش نیز شرکت پمکو (PAMCo) است که در طول سالیان گذشته نقشی پررنگ در آموزش و مشاوره در زمینه مدیریت دارایی‌های فیزیکی در ایران ایفا کرده است.

در این همایش میزگرد ایمنی و قابلیت اطمینان در صنعت نفت با حضور علمدار بابایی، مسعود زردویان، علی محمد پور رضا و… برگزار می‌شود.

کاتالوگ سیزدهمین همایش مدیریت دارایی های فیزیکی را از لینک زیر دریافت کنید.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن