برنامه ریزی ملی حفاری برای بازسازی 8 دستگاه حفاری

مدیر بازسازی و ارتقا دستگاه ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه ریزی برای بازسازی و نوسازی و تعمیرات دوره ای (اورهال) هشت دستگاه حفاری خشکی و شماری از تجهیزات جانبی در سال 98 در دست بررسی قرار دارد.

مهدی عرشیان روز دوشنبه (24 دیماه) در تشریح ظرفیت ها و امکانات سایت اختصاصی بازسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری این شرکت افزود: این سایت فعالیت عملیاتی خود را از بهمن ماه سال 95 در طرح مرکزیت صنعتی شرکت در اهواز آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی حفاری ایران، وی اظهار کرد: با توجه به امکانات و زیر ساخت های  موجود در این بخش، برنامه ریزی و هماهنگی میان مدیریت های عملیات حفاری، خدمات فنی، نگهداری و تعمیرات، تدارکات و امور کالا و امور مالی در بهره برداری بهینه و خدمات دهی بیشتر برای استفاده از این پتانسیل ضروری است.

عرشیان گفت:  نظر به برنامه های توسعه ای  شرکت در زمینه حضور فعال در پروژه های حفاری داخلی و منطقه ای، روز آمدی دستگاه ها و تجهیزات امری اجتناب ناپذیر و در اولویت های نخست قرار دارد.

مدیر بازسازی و ارتقا دستگاه ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تعامل این مدیریت با پیمانکاران داخلی و بویژه استانی در ارتباط با انجام کارهای بازسازی دستگاه های حفاری و تجهیزات جانبی مانند پمپ های فشار قوی تزریق سیمان و اسید (پمپ تراک)، اعم از سازه ، تعمیر ماشین آلات و تجهیزات، جوشکاری، سند پلاست و رنگ آمیزی و آزمایش های فنی، افزود: در این خصوص پیگیری های اداری در جهت تمدید قراردادها یا عقد قراردادهای جدید با پیمانکاران در دست اقدام می باشد.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر دستگاه حفاری خشکی سنگین  67 فتح برای بازسازی و تعمیر اساسی به  سایت انتقال داده شده و با همکاری یک پیمانکار و استفاده از امکانات شرکت اورهال آن در دستور کار قرار دارد.

عرشیان در پیوند با این مطلب به تعمیرات اساسی دستگاه 74 فتح که در همکاری و همیاری مدیریت عملیات حفاری خشکی – 1 و این مجموعه صورت گرفته اشاره و گفت: این دستگاه در حال آماده سازی برای جابجایی و انتقال در موقعیت عملیاتی برای حفر چاه های اکتشافی است.

مدیر بازسازی و ارتقا دستگاه ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران اتمام کارهای اجرایی انبار کالای سایت را یادآور و افزود: این انبار که 600 متر مربع مساحت دارد با همکاری مدیریت تدارکات و  امور کالا در مراحل قفسه بندی، چیدمان کالاها و اتصال آن به سامانه انبارداری  مرکزی شرکت می باشد.

وی توسعه فعالیت های سایت، استفاده حداکثری از توانمندی های داخلی شرکت و پیمانکاران مجرب را از نکات مورد اهتمام و تاکید مدیریت ارشد شرکت عنوان و خاطر نشان کرد: پشتیبانی از عملیات حفاری نقش بسزایی در انجام تعهدات شرکت دارد و در این راستا برنامه ریزی تعمیرات دوره ای و آماده بکار بودن ماشین آلات و تجهیزات بسیار با اهمیت تلقی می گردد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن