آغاز بازمهندسی فرآیندهای صادراتی در پایانه‌های نفتی ایران

سرپرست پایانه‌های نفتی ایران از آغاز پروژه بازمهندسی فرآیندهای مختلف صادراتی و ذخیره‎سازی شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد.

 عباس اسدروز، سرپرست پایانه‎های نفتی ایران اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران وظیفه ذخیره‌سازی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی، میعانات گازی و خدمات دریایی به همراه ارائه خدمات اندازه‎گیری و آزمایشگاهی را برعهده دارد.

به گزارش شرکت پایانه‎های نفتی ایران، وی افزود: این مهم در پایانه‌های نفتی ایران با هدف پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور در چهار منطقه عملیاتی خارک، نکا، عسلویه و ماهشهر انجام می‎شود.

سرپرست شرکت پایانه‎های نفتی ایران ادامه داد: فعالیت‌های این شرکت از طریق فرآیندهای عملیات دریافت، ذخیره‎سازی، امتزاج، اندازه‎گیری و سنجش کمی و کیفی، بارگیری و تخلیه صادرات و واردات نفت خام و مواد نفتی تولیدی و مبادله‌ای و عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش در حال اجرا است.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: این اقدام‎ها سبب تکمیل و ارتقای زنجیره ارزش نفت و گاز کشور شده و این شرکت نقشی شایسته در پایداری و انعطاف‌پذیری بهینه تامین انرژی ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی داشته است.

وی تصریح کرد: در آخرین هدف‌گذاری کوتاه‎مدت با آینده‌گری و آینده‌پژوهی این شرکت، انجام پروژه بازمهندسی فرآیندهای شرکت پایانه‌های نفتی آغاز و کارگاه آموزشی یک روزه تحت عنوان مدیریت ریسک فرآیندها برگزار شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن