آغاز فرآیند مناقصات 6 مخزن جدید طرح نگهداشت و افزایش تولید

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از آغاز فرایند مناقصات 6 مخزن جدید از طرح نگهداشت و افزایش تولید 28 مخزن این شرکت از روز دوشنبه 29 بهمن خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن ابراز خرسندی از روند زمانمند و منظم کارگروه تخصصی طرح نگهداشت و افزایش تولید، گفت: میدان های سیاهمکان، منصور آباد، زیلایی، رامین و 2 مخزن از میدان مارون در شش بسته به مناقصه خواهند رفت و پیش بینی می کنیم که بر اساس برنامه، برندگان مناقصات اوایل سال 98 مشخص و معرفی شوند.

وی به ارزش ریالی این شش بسته اشاره کرد و افزود: حدود 8000 میلیارد تومان برای انجام پروژه های مرتبط با این شش بسته برآورد شده است که مشابه با سایر بسته های این طرح، از محل جذب سرمایه و آورده ی پیمانکار تامین می شود.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه مقدمات آغاز عملیات اجرایی شش بسته مربوط به مخازن منصوری آسماری، رامشیر، گچساران خامی، لالی آسماری، کبود و نرگسی انجام شده است، یاد آور شد: ابلاغ شروع به کار جهت آغاز فعالیت های مهندسی و تجهیز کارگاه، اوایل اسفند سال جاری برای پیمانکاران مربوطه ارسال می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه، روند آماده سازی سایر بسته ها در دست اجرا بوده و به زودی وارد فاز بعدی یعنی مناقصه خواهند شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن