ایستگاه پایش کیفی‌های شهر دولت‌آباد اصفهان افتتاح شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در این مراسم ضمن تقدیر از رویکرد زیست محیطی فرمانداری برخوار و شهرداری دولت آباد  اظهار داشت: این ایستگاه با یک آنالایزر سنجش ذرات معلق زیر دو نیم میکرون در مرکز این شهر و مجاورت شهرداری این شهر احداث شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این استان اصفهان دارای چهارده ایستگاه فعال بوده است.اظهار داشت: هفت ایستگاه در سطح شهر اصفهان وهفت ایستگاه دیگر در سایر شهرهای استان همچون کاشان،نجف آباد،شاهین شهر،زرین شهر،سجزی،مبارکه.خمینی شهر بوده که با این ایستگاه هشتمین ایستگاه راه اندازی می شود.

دانیالی گفت: این پروژه با هزینه کرد پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال برای تجهیزفنی و لوازم اداری از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی راه اندازی شد. ایستگاه سنجش کیفیت هوای شهر دولت آباد با حضور سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، عبدالله بنهری فرماندار شهرستان برخوار ، مهندس حسن حجتی شهردار دولت آباد و دیگر مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

در مجموع استان اصفهان دارای 25 ایستگاه فعال سنجش کفیت هوا است که از این تعداد 15 ایستگاه متعلق به اداره کل حفاظت محیط زیست استان، 9 ایستگاه شهرداری اصفهان و یک ایستگاه هواشناسی است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن