دیدار نماینده مردم غرب استان هرمزگان با مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان

نماینده مردم غرب استان هرمزگان به‌منظور تعامل و آگاهی از روند عملیات گازرسانی به این منطقه، با فواد حمزوی، مدیرعامل و معاونین شرکت گاز این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، ناصر شریفی، نماینده مردم غرب استان هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات ارزشمند و چشمگیر شرکت گاز استان در ارائه خدمات باکیفیت و ارزنده به شهروندان، حمایت و پشتیبانی خود را در جهت تسریع روند گازرسانی در غرب استان و همچنین هموارکردن کمبودها و مشکلات اعلام کرد.

در ادامه، فواد حمزوی، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، با تشکر از حضور نماینده مردم غرب استان در شرکت گاز، تصریح کرد: بی‌شک حمایت‌های بی شائبه و همیشگی نمایندگان مجلس در این امر می‌تواند گره‌گشای مسائل و مشکلات موجود باشد و تاثیر زیادی در زمینه تسریع گازرسانی در سطح استان بگذارد.

حمزوی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم و استراتژیک شرکت، تسهیل و سرعت‌بخشیدن به امکان دسترسی عموم مردم استان و همچنین ایجاد رفاه و آسایش همشهریان در بهره‌مندی از گاز طبیعی است.

گفتنی است؛ در این دیدار همچنین موانع و مشکلات موجود در خصوص گازرسانی به شهرهای غرب استان از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح و نسبت به بررسی راهکارهای حمایت نمایندگان مجلس در جهت رفع موانع تصمیم‌گیری شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن