80 درصد برق مصرفی شهرستان گرمسار صرف فعالیت‌های تولیدی می‌شود

سیدمحمد موسوی‌زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با بیان این مطلب افزود: بالغ بر 380 هزار مشترک برق در استان وجود دارد که 11.5 درصد مشترکین به شهرستان گرمسار اختصاص دارد و 24 درصد انرژی استان صرف این شهرستان می‌شود .

موسوی‌زاده با اشاره به این که متوسط سرانه مصرف انرژی این شهرستان بیش از استان گفت: ترکیب مصرف انرژی این شهرستان تولیدی است و 65 درصد صرف صنعت و 15 درصد به بخش کشاورزی اختصاص داشته و در مجموع 80 درصد انرژی الکتریکی شهرستان صرف فعالیت‌های تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان سرمایه گذاری در صنعت برق را زمان‌بر و سرمایه‌بر دانست و افزود: بایستی به گونه‌ای عمل کنیم که روند رشد مصرف مهار شود و با بهره‌گیری از فرصت‌های صرفه‌جویی این مهم را عملیاتی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به ازای هر یک وات سرمایه گذاری برای برق، یک دلار نیاز است، تصریح کرد: تولید یک کیلووات برق، یک هزار دلار سرمایه گذاری لازم دارد و بنابراین باید در زمینه تشویق و ترغیب یکدیگر به استفاده بهینه اهتمام نمائیم .

موسوی‌زاده در پایان گفت: از سال گذشته تاکنون، قریب 70 میلیارد ریال کار عمرانی برق‌رسانی در این شهرستان به انجام رسیده است .

گفتنی است: در این مراسم از تلاش‌های حسین صفری قدرشناسی به عمل آمده و حکم بازنشستگی او اعطا و ذبیح‌اله احمدی به عنوان مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار معرفی شد .

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن