حریق خط لوله انتقال فرآورده اهواز مهار شد

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان از مهار آتش خط لوله فرآورده اهواز به شمال خوزستان خبر داد و گفت: هم اکنون عملیات رفع شکستگی در محل حادثه در حال انجام است.

حمیدرضا کیهان‌پور در این باره گفت: این حادثه حدود ساعت هشت صبح امروز (دوشنبه، پنجم فروردین‌ماه) به دلیل شکستگی خط لوله‌ای که فرآورده را با ظرفیت 90 هزار بشکه از اهواز به سمت شمال خوزستان هدایت می‌کند، در نزدیکی شهرستان شوش به وقوع پیوست و حریق ناشی از انتقال فرآورده روی کانال آب کشاورزی مجاور خط لوله بود.

وی تاکید کرد: در ساعات اولیه، حریق توسط سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی منطقه و همچنین امدادرسانی مسئولان محلی شهرستان‌های شوش و اندیمشک مهار شد و هم‌اکنون عملیات رفع شکستگی توسط همکاران خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان در حال انجام است که با توجه به شدت بارش‌ها در منطقه پیش‌بینی می‌کنیم حداکثر تا 24 ساعت آینده پایان یابد و خط لوله عملیاتی شود.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان، اخبار مبنی بر تخلیه روستاهای اطراف خط لوله را کذب دانست و تصریح کرد: خوشبختانه هیچ خسارتی به مردم و روستاهای اطراف خط لوله وارد نشده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن