مصرف 600 میلیون مترمکعب گاز در نوروز خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از مصرف 600 میلیون متر مکعب گاز ظرف 17 روز گذشته از فروردین ماه جاری خبر داد و افتخارات کسب‌شده شرکت گاز این استان را مرهون تلاش جمعی کارکنان دانست.

سیدحمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی  در حاشیه دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت که به مناسبت سال جدید انجام شد، اظهار کرد: سال ۱۳۹۷ با تمام فراز و نشیب‌های آن با افتخارات بسیار خوبی سپری شد که نتیجه زحمات و تلاش‌های تک تک همکاران در کنار خانواده‌های معزز آنان بود.

وی افزود: از تلاش و همکاری، همراهی و نوعدوستی همه کارکنان شرکت در این مدت برای خدمت به مردم عزیز استان صمیمانه تشکر و قدردانی کرده و از خانواده کارکنان که این شرایط را فراهم کرده‌اند که با قدرت و توانمندی و با تلاش مضاعف بتوانند اقدامات بسیار خوبی را در این سال انجام دهند، تشکر می‌کنم.

فانی تصریح کرد: سال جدید سالی پر رنگ‌تر و پربارتر خواهد بود و امیدوارم در سال ۱۳۹۸ در کنار یکدیگر بتوانیم اقدامات موثرتر و بهتری را در راستای اهداف شرکت ملی گاز ایران رقم بزنیم.

وی ادامه داد: انشاالله در این سال  باقی‌مانده گازرسانی به روستاها و شهر زاهدان را که به عنوان یک کار ویژه در اختیار گاز خراسان رضوی قرار گرفته، دنبال خواهیم  کرد.

مصرف 600 میلیون مترمکعب گاز در 17 روز

   مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود از مصرف 600 میلیون متر مکعب گاز ظرف 17 روز گذشته از فروردین ماه جاری خبر داد و افزود: حجم مصرف گاز در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال 32 درصد بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: این درحالی است که حجم مصرف گاز پارسال در همین دوره زمانی 453 میلیون متر مکعب بود.

این مقام مسئول مصرف میانگین روزانه گاز را ظرف 17 روز نخست امسال در خراسان رضوی 35 میلیون مترمکعب اعلام و بیان کرد: بیشترین حجم گاز در این مدت در کلانشهر مشهد مصرف شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی ادامه داد: برای رفاه بیشتر و خدمت رسانی بهتر به مشترکان این شرکت در طول ایام نوروز امسال همه نیروهای امداد و کشیک شرکت گاز به صورت شبانه روزی در سطح استان آماده باش بوده و خدمت کردند.

وی همچنین مجموع مصرف گاز خراسان رضوی را در سال گذشته 12 میلیارد و 700 میلیون مترمکعب اعلام و بیان کرد: این حجم مصرف گاز در این استان در قیاس با سال پیشتر (1396)، به میزان 900 میلیون مترمکعب افزایش داشته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن