تعیین نواحی گازرسانی شهرهای استان خوزستان برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده

در چهارمین جلسه ستاد بحران گاز استان خوزستان به ریاست مدیرعامل شرکت گاز این استان، نواحی گازرسانی برای کمک‌رسانی به شهرها و روستاهای درگیر سیل انتخاب شدند.

عبدالله ابول‌پور، مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: با توجه به افزایش خروجی سد کرخه و بالاآمدن سطح آب در بخشی از شهرها و روستاهای استان، ستاد بحران شرکت گاز استان خوزستان فعال و در دو محور به مقابله با سیلاب پرداخت.

ابول‌پور با اشاره به رسالت مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان خوزستان افزود: این شرکت در محور اول با آمادگی کامل نسبت به کمک به آسیب دیدگان ناشی از سیل، تاکنون اقلام ضروری از جمله: آب معدنی، پتو، گونی، انواع کنسروجات، ظروف یکبار مصرف، کیسه زباله، صابون و وسایل بهداشتی را با هماهنگی ستاد بحران استانداری و هلال احمر استان به روستاهای درگیر با سیل ارسال کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان در خصوص خدمات پشتیبانی این شرکت، به همکاری با دستگاه های اجرایی استان در احداث سیل بند در روستاهای درگیر سیل از جمله: مناطق سویسه، بامدژ، رفیع، سوسنگرد، بستان و حمیدیه اشاره و تصریح کرد: شرکت گاز استان خوزستان با تمام توان، آماده خدمت رسانی به مردم عزیز شهرها و روستاهای درگیر سیل است و در این مسیر از تمام ظرفیت خود استفاده خواهد کرد.

ابول پور با بیان اینکه این شرکت تاکنون بیش از 120 سرویس انواع ماشین آلات سنگین شامل: بیل مکانیکی، لودر، کمپرسی، جرثقیل، کمرشکن و قایق را جهت خدمات به سیل زدگان فعال کرده است، اظهار داشت: باوجود اینکه گستره سیل وسیع است ولی با تلاش های شبانه روزی، در حال کمک برای کنترل و مهار سیلاب و جلوگیری از ورود سیل به برخی از روستاهای در مسیر رودخانه کارون هستیم.

رئیس ستاد بحران شرکت گاز استان خوزستان در خصوص پیشگیری و جلوگیری از تخریب تاسیسات گاز افزود: با توجه به فعال بودن دستگاههای اجرایی جهت احداث سیل بند و احتمال خسارت به لوله‌های گاز زیر زمینی، در جلسات ستاد بحران شرکت گاز استان، اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات لازم با هدف مدیریت خسارات به تاسیسات زیرساختی با نصب نشانگر جهت شناسایی لوله‌های گاز در حال انجام است.

ابول پور با اشاره به اهمیت پایداری شبکه گاز در شهرها و روستاهای سیل زده گفت: با انتخاب شهرهای معین برای کمک رسانی به شهرها و روستاهای درگیر سیل، سعی در ارائه خدمات گازرسانی در جهت پایداری شبکه به شهرها و روستاهای سیل زده و ایستگاه‌های گاز داریم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن