صرفه‌ جویی 36 مگاواتی برق توسط صنایع استان فارس

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اظهار داشت: با توجه به اهمیت تامین برق مطمئن و پایدار برای کلیه مشترکین در ماه‌های گرم سال، همکاری صنایع استان با شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بسیار موثر است.

مهدی طالبی با تاثیرگذار توصیف کردن همکاری صنایع استان فارس در گذر موفق از پیک بار تابستان سال گذشته، گفت: نتیجه این تعامل دو سویه سبب شد تا در تابستان 97 به میزان 36 مگاوات صرفه‌جویی و مبلغ 14674 میلیون ریال پاداش به صاحبان صنایع پرداخت شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، به برنامه‌های پیش‌رو برای تابستان 98 اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت تامین برق مطمئن و پایدار و مشکلات احتمالی تامین برق در تابستان سال 98، اهمیت همکاری و صرفه‌جویی تمامی مشترکین بخصوص مشترکین صنعتی کل استان جهت گذر از پیک بار سال 98 بدون اعمال خاموشی ناشی از کمبود نیرو بیش از پیش نمایان می‌گردد. طالبی افزود: وزارت نیرو با اتخاذ سیاست‌های تشویقی، طرح‌های متنوعی را برای اعمال برنامه‌های مدیریت مصرف صنایع در ماه‌های گرم سال پیش‌بینی و ابلاغ کرده که طرح ذخیره عملیاتی صنایع ویژه مشترکین با دیماند قراردادی 250 کیلووات و بیشتر یکی از آنها است.

این مقام مسئول، طرح کاهش یا قطع بار برنامه‌ریزی شده 24 ساعته صنایع، کاهش بار برنامه‌ریزی شده در ساعت اوج بار صنایع و جابه‌جایی تعطیلات هفتگی از روز جمعه به یکی از روزهای کاری میانی هفته را از دیگر طرح‌های متنوع برای اعمال برنامه‌های مدیریت مصرف صنایع در ماه‌های گرم سال برشمرد و بیان داشت: تعیین ساعت کار برنامه‌ریزی شده صنایع، ویژه صنایع دارای یک شیفت کاری و به‌کارگیری مولدهای اضطراری خود تامین صنایع نیز در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن