کاهش قیمت پاراکسیلن در بازارهای آسیایی

همزمان با پیش بینی تداوم عرضه مازاد پاراکسیلن در بازار آسیا در ماه ژوئن، فعالان بازار از خرید این محصول بر مبنای یک قیمت ثابت خودداری و فرمولی شناور را برای قیمت گذاری پیشنهاد می کنند.

بر اساس داده های موسسه پلاتس، قیمت پاراکسیلن در بازارهای آسیایی برمبنای CFR تایوان چین، برای نخستین بار در 4ماه گذشته به زیر یک هزار دلار در هر تن سقوط کرد. این در حالی است که شکاف قیمتی این محصول با خوراک زایلین مخلوط گرید ایزومر به پایین ترین سطح در 8 ماه گذشته رسیده است.

قیمت پاراکسیلن در مقایسه با دوازدهم آوریل، کاهشی بیش از 102 دلار را تجربه کرد و به رقم 965 دلار و 67 سنت بر مبنای سی اف آر تایوان چین رسید. همچنین قیمت زایلین مخلوط گرید ایزومر، بر مبنای FOB کره جنوبی،  726 دلار در هر تن تعیین شد که 3 دلار بالاتر از رقم ثبت شده در تاریخ 12 آوریل است. داده های موسسه پلاتس همچنین نشان می دهد که شکاف میان شاخص پاراکسیلن بر مبنای اف او بی تایوان چین و زایلین مخلوط گرید ایزومر بر مبنای اف او بی کره جنوبی به 239 دلار و 67 سنت رسیده است که این رقم در تاریخ 12 آوریل امسال 345 دلار در هر تن بود.

با پیش بینی ادامه یافتن مازاد عرضه پاراکسیلن در بازار آسیا در ماه ژوئن، فعالان بازار از خرید این محصول بر مبنای یک قیمت ثابت خودداری و فرمولی شناور را برای قیمت گذاری پیشنهاد می کنند. 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن