رونمایی «سولوی» از پلیمرهای جدید در نمایشگاه فئی پلاستیک 2019

به گفته مقامات شرکت «سولوی» بلژیک، پلیمرهای جدید این شرکت با هدف کاربرد در صنایع حمل و نقل پایدار انرژی و سلامت در بازار آمریکای جنوبی ارائه خواهد شد.

مدیران شرکت صنایع شیمیایی سولوی در حاشیه نمایشگاه «فئی پلاستیک 2019» که در سائوپائولو برزیل در حال برگزاری است، از برنامه خود برای ارائه پلیمرهای جدید در برزیل با هدف کاربرد در صنایع حمل و نقل پایدار، انرژی و سلامت خبر دادند.

ژوزیمار فازولاره، مدیر فروش و بازاریابی پلیمرهای ویژه شرکت سولوی در آمریکای جنوبی، عنوان کرد: با ارائه پلیمرهای ویژه برخوردار از خواص نوآورانه که به دلیل داشتن مزیت های فراوان می توانند جایگزین دیگر مواد در صنایع مختلف شوند، در حال تقویت عملیات و حضور خود در سطح منطقه هستیم.

او افزود: در نتیجه این اقدام می توان خوشبین بود که در سال های آینده شاهد رشد اقتصادی در آمریکای جنوبی باشیم.

این پلیمرها در حمل و نقل پایدار کاربرد دارند و محصولاتی شامل قطعات مورد استفاده در دوچرخه های الکتریکی را در بر می گیرند. شیوه حمل و نقل و روندی که از قاره سبز آغاز شد و در حال جهانی شدن است.

همچنین در بخش انرژی تجدیدپذیر، شرکت سولوی می گوید در نظر دارد پلیمرهای Soef PVDF و Halar ECTFE را عرضه کند. محصولاتی که به جای شیشه در صفحات جلویی و پشتی پنل های فتوولتائیک  کاربرد دارد. بنا بر اعلام این شرکت، محصولات یادشده ضمن سبکتر کردن ساختار و بهبود راندمان سلول های فتوولتاییک، پایداری طولانی مدت را در معرض آفتاب و تغییرات جوی تضمین می کند. 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن