فرد احضار شده از زیرمجموعه نفت شایعه سهمیه بندی بنزین را پخش کرد

سخنگوی قوه قضاییه امروز صبح در دومین نشست خبری خود آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی، و اقدامات قضایی در خصوص سهمیه بندی بنزین را تشریح کرد.

غلامحسین اسماعیلی درباره پرونده بابک زنجانی گفت: اتفاق جدیدی رخ نداده، مدام ایشان ادعاهایی را در مورد اموال در داخل و خارج از کشور مطرح می‌کند، ما مطمئن هستیم که ایشان اموال زیادی را کتمان می‌کند جهت استیفا آن حتی در خارج از کشور انجام دادیم و تاکنون به نتیجه‌ای نرسیدیم اما چون اطمینان از این اموال داریم از تلاش خود دست بر نمی‌داریم و ایشان هم به مجازات اعمال خودش برسد. وکیل ایشان هم حرف‌های موکل را می‌زند، وکلای محترم انتقال دهنده حرف‌های موکلین خود هستند.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی در خصوص خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر سهمیه بندی بنزین و تعیین تکلیف این موضوع نیز پاسخ داد: خبری در برخی از رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه از ساعت 24 روز پنج‌شنبه بنزین سهمیه‌بندی می‌شود و با کارت سوخت ارائه می‌شود، این خبر را 2 خبرگزاری کار کردند، اعلام شکایت شد البته باز از تریبون رسانه نسبت به این 2 خبرگزاری ما چون به لحاظ التهاب ناشی از خبر در فضای عمومی کشور بلافاصله مدیران 2 خبرگزاری را احضار کردیم، از آنها در ارتباط با این خبر که بعدا تکذیب شد بازخواست شد که شما چرا این خبر را منتشر کردید و بایستی پاسخگوی اعمال خودتان باشید.

وی افزود: مدیران این 2 خبرگزاری اعلام کردند که این خبر از برخی از مقامات زیرمجموعه وزارت نفت اعلام شده و گفتند که شما این خبر را منتشر کنید و مستنداتی هم داریم، فردی که گفتند احضار شد و قبول کرد که زیرمجموعه وزارت نفت به خبرگزاری‌ها داده و به لحاظ التهاب جامعه و خبر کذب در جامعه ایشان تحت تعقیب قرار گرفت و مسئول این فرد که خبر را از او شنیده بود احضار و از او هم تحقیقات به عمل آمد. از اینکه از رسانه رفع اتهام شد خرسندیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن