تسهیل خدمات به مشتریک گاز با راه اندازی کامل سامانه سامگ
در دوره آموزشی سامانه سامگ در شرکت گاز استان قم اعلام شد که راهاندازی کامل سامانه سامگ در 31 شرکت گاز استانی، گام بلندی در جهت تحقق اهداف مندرج در ماده 67 قانون برنامه پنجساله ششم دولت جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، روحالله نوریان، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران با اعلام این خبر، اظهار داشت: سامانه سامگ (سامانه الکترونیکی مشتریان گاز) که پیش از این، نسخه آزمایشی آن با 7 فرآیند در شرکت گاز استان قم نصب شده بود، در حال حاضر تکمیل شده و دوره آموزشی آن برای 21 فرآیند دیگر در شرکت گاز استان قم در حال برگزاری است.
وی در ادامه تصریح کرد: راهاندازی کامل سامانه سامگ در 31 شرکت گاز استانی، گام بلندی در جهت تحقق اهداف مندرج در ماده 67 قانون برنامه پنجساله ششم دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و موجب تسهیل ارائه خدمات به مشترکین گاز در دفاتر پیشخوان دولت و نواحی گازرسانی میشود.
نوریان در پایان، ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت گاز استان قم برای اعلام آمادگی جهت اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با چالشهای بسیاری در حوزه پرداخت امن الکترونیک، ارتباط امن با شبکه اینترانت شرکت ملی گاز، تعامل با سازمانهای بیرونی و … مواجه بوده و بحمدالله همه این موانع رفع شده و اجرای این طرح در راستای ایجاد اتوماسیون و یکپارچهسازی فرآیندهای حوزه مشترکین گاز تکمیل و توسعه داده خواهد شد.
گفتنی است دوره آموزشی سامانه سامگ با 21 فرآیند از ۴ تا ۸ خردادماه سال جاری، در محل سالن آموزشی باقرالعلوم شرکت گاز استان قم، در حال برگزاری است.