خط 132 کیلوولت عسلویه 4 به بهره‌برداری رسید

پروژه برق‌رسانی احداث خط 132 کیلوولت عسلویه 4 با صرف هزینه 13 میلیارد و 500 میلیون تومان با حضور استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو (پاون)، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در آیین بهره برداری از این پروژه، صنعت برق را یک صنعت زیر بنایی توصیف کرد و گفت: هر جا سخن از توسعه به میان می‌آید صنعت برق در این عرصه پیشتاز است، چرا که  توسعه کشور با توسعه صنعت برق امکان پذیر است.

وی افزود: مسئولان برق نیز در تلاش هستند که با توسعه زیرساخت‌ها بتوانند جای جای استان بوشهر را از برق مطمئن و پایدار برخوردار کنند.

عبدالعزیز کریمی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، احداث پروژه برق‌رسانی خط 132 کیلوولت عسلویه 4 با صرف هزینه 13 میلیارد و 500 میلیون تومان در استان بوشهر را گامی مهم در راستای توسعه استان دانست و گفت: بهره برداری از پروژه‌های افتتاح شده در بوشهر توسعه صنعتی و کشاورزی را به همراه خواهد داشت و مردم تا سالیان متمادی از برق پایدار و مطمئن برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های احداث شده نقش مهمی در کاهش افت ولتاژ منطقه دارد، اظهار داشت: راه‌اندازی سایر پروژه‌های برق‌رسانی در حال احداث استان موجب می‌شود کل منطقه بوشهر از شبکه‌های برق‌رسانی پایدار برخوردار شده و به‌دنبال ساخت تجهیزات و تاسیسات برق‌رسانی، توسعه استان در زمینه صنعتی، کشاورزی و خانگی فراهم شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس از همکاری استاندار بوشهر در تغییر ساعات کار اداری، همراهی مردم استان بوشهر و صاحبان صنایع بزرگ که در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف در راستای کاهش پیک بار تابستان سال جاری با شرکت برق همکاری کرده‌اند، تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن